Met strategische inzichten en creatieve kracht brengen we jouw merk tot leven. We creëren een onmiskenbare merkpropositie die niet alleen aantrekt, maar ook inspireert en verbindt. Zo bouwen we een sterke band met zowel toekomstige als huidige medewerkers, en laten we zien waar jouw organisatie écht voor staat.
Lemon Wave geeft merken een eigen karakter door ons te richten op de kern en de identiteit. Een strategische aanpak en creatieve inzichten brengt jouw merk tot leven en geeft het een onmiskenbare merkpropositie die alles is waar jouw organisatie voor staat of naar streeft.
Met strategische inzichten en creatieve kracht brengen we jouw merk tot leven. We creëren een onmiskenbare merkpropositie die niet alleen aantrekt, maar ook inspireert en verbindt. Zo bouwen we een sterke band met zowel toekomstige als huidige medewerkers, en laten we zien waar jouw organisatie écht voor staat.
02
Building the brand
02
Building the brand
02
Building the brand
Werkgeversmerk Strategie
De merkstrategie in employer branding richt zich op het vaststellen van doelen, zoals het aantrekken van talenten, verbeteren van het werkgeversimago en verhogen van de werknemersretentie.
Werkgeversmerk Strategie
De merkstrategie in employer branding richt zich op het vaststellen van doelen, zoals het aantrekken van talenten, verbeteren van het werkgeversimago en verhogen van de werknemersretentie.
Werkgeversmerk Strategie
De merkstrategie in employer branding richt zich op het vaststellen van doelen, zoals het aantrekken van talenten, verbeteren van het werkgeversimago en verhogen van de werknemersretentie.
Werkgeversmerk propositie
De merkpositionering binnen employer branding houdt zich bezig met het identificeren van het unieke aanbod van de organisatie ten opzichte van andere werkgevers. Dit omvat het communiceren van de voordelen, cultuur en waarden die een werkgever onderscheidend maken.
Werkgeversmerk propositie
De merkpositionering binnen employer branding houdt zich bezig met het identificeren van het unieke aanbod van de organisatie ten opzichte van andere werkgevers. Dit omvat het communiceren van de voordelen, cultuur en waarden die een werkgever onderscheidend maken.
Werkgeversmerk propositie
De merkpositionering binnen employer branding houdt zich bezig met het identificeren van het unieke aanbod van de organisatie ten opzichte van andere werkgevers. Dit omvat het communiceren van de voordelen, cultuur en waarden die een werkgever onderscheidend maken.
Vernieuwende inzichten
Bij Lemon Wave zetten we vernieuwende inzichten in om complexe problemen op prikkelende wijze bloot te leggen. We gebruiken creatieve denkwijzen om nieuwe perspectieven te ontdekken en impactvolle campagnes te creëren die resoneren met de doelgroep.
Vernieuwende inzichten
Bij Lemon Wave zetten we vernieuwende inzichten in om complexe problemen op prikkelende wijze bloot te leggen. We gebruiken creatieve denkwijzen om nieuwe perspectieven te ontdekken en impactvolle campagnes te creëren die resoneren met de doelgroep.
Vernieuwende inzichten
Bij Lemon Wave zetten we vernieuwende inzichten in om complexe problemen op prikkelende wijze bloot te leggen. We gebruiken creatieve denkwijzen om nieuwe perspectieven te ontdekken en impactvolle campagnes te creëren die resoneren met de doelgroep.
03
Our approach
03
Our approach
02
Insight & Strategy
03
Comms strategy
04
Employee Value Proposition
05
Recruitmentmarketing
03
Way of working
03
Way of working
01
Squeeze session
Vanuit de bevindingen uit The Squeeze ontwikkelen we een duidelijke strategische richting voor jouw werkgeversmerk. We verdiepen ons in jouw organisatie, de doelen en ambities, en analyseren de arbeidsmarkt en de specifieke uitdagingen die je tegenkomt. Vervolgens helpen we je om jouw merkpositie te verfijnen door een merkpropositie te ontwikkelen die perfect aansluit bij je doelgroep en kernwaarden. Dit vormt de basis voor een krachtige strategie die jouw werkgeversmerk versterkt en zich onderscheidt in de markt, waardoor je echt opvalt als werkgever
01
Squeeze session
Vanuit de bevindingen uit The Squeeze ontwikkelen we een duidelijke strategische richting voor jouw werkgeversmerk. We verdiepen ons in jouw organisatie, de doelen en ambities, en analyseren de arbeidsmarkt en de specifieke uitdagingen die je tegenkomt. Vervolgens helpen we je om jouw merkpositie te verfijnen door een merkpropositie te ontwikkelen die perfect aansluit bij je doelgroep en kernwaarden. Dit vormt de basis voor een krachtige strategie die jouw werkgeversmerk versterkt en zich onderscheidt in de markt, waardoor je echt opvalt als werkgever
02
Insight & Strategy
Vanuit de bevindingen uit The Squeeze ontwikkelen we een duidelijke strategische richting voor jouw werkgeversmerk. We verdiepen ons in jouw organisatie, de doelen en ambities, en analyseren de arbeidsmarkt en de specifieke uitdagingen die je tegenkomt. Vervolgens helpen we je om jouw merkpositie te verfijnen door een merkpropositie te ontwikkelen die perfect aansluit bij je doelgroep en kernwaarden. Dit vormt de basis voor een krachtige strategie die jouw werkgeversmerk versterkt en zich onderscheidt in de markt, waardoor je echt opvalt als werkgever
02
Insight & Strategy
Vanuit de bevindingen uit The Squeeze ontwikkelen we een duidelijke strategische richting voor jouw werkgeversmerk. We verdiepen ons in jouw organisatie, de doelen en ambities, en analyseren de arbeidsmarkt en de specifieke uitdagingen die je tegenkomt. Vervolgens helpen we je om jouw merkpositie te verfijnen door een merkpropositie te ontwikkelen die perfect aansluit bij je doelgroep en kernwaarden. Dit vormt de basis voor een krachtige strategie die jouw werkgeversmerk versterkt en zich onderscheidt in de markt, waardoor je echt opvalt als werkgever
03
Comms strategy
Het creëren van gerichte content en communicatiekanalen die potentiele werknemers en huidige medewerkers bereiken, zoals carrièrewebsites, social media, nieuwsbrieven en recruitmentcampagnes.
03
Comms strategy
Het creëren van gerichte content en communicatiekanalen die potentiele werknemers en huidige medewerkers bereiken, zoals carrièrewebsites, social media, nieuwsbrieven en recruitmentcampagnes.
04
Employee Value Proposition
Het creëren van een overtuigende werknemer waarde propositie die de unieke voordelen en verwachtingen van medewerkers weergeeft en wat zij kunnen verwachten van de organisatie.
04
Employee Value Proposition
Het creëren van een overtuigende werknemer waarde propositie die de unieke voordelen en verwachtingen van medewerkers weergeeft en wat zij kunnen verwachten van de organisatie.
05
Recruitmentmarketing
Ontwikkelen van wervingscampagnes die de werkgever aantrekkelijk maken voor talenten.
05
Recruitmentmarketing
Ontwikkelen van wervingscampagnes die de werkgever aantrekkelijk maken voor talenten.
03
Our approach
01
Squeeze session
02
Insight & Strategy
03
Comms strategy
04
Employee Value Proposition
05
Recruitmentmarketing

Benieuwd hoe jouw organisatie een sterk werkgeversmerk wordt?

Benieuwd hoe we van jouw organisatie een merk maken?
