Employer branding


Employer branding


Employer branding

Met strategische inzichten en creatieve kracht brengen we jouw merk tot leven. We creëren een onmiskenbare merkpropositie die niet alleen aantrekt, maar ook inspireert en verbindt. Zo bouwen we een sterke band met zowel toekomstige als huidige medewerkers, en laten we zien waar jouw organisatie écht voor staat.

Lemon Wave geeft merken een eigen karakter door ons te richten op de kern en de identiteit. Een strategische aanpak en creatieve inzichten brengt jouw merk tot leven en geeft het een onmiskenbare merkpropositie die alles is waar jouw organisatie voor staat of naar streeft.

Met strategische inzichten en creatieve kracht brengen we jouw merk tot leven. We creëren een onmiskenbare merkpropositie die niet alleen aantrekt, maar ook inspireert en verbindt. Zo bouwen we een sterke band met zowel toekomstige als huidige medewerkers, en laten we zien waar jouw organisatie écht voor staat.

02

Building the brand

02

Building the brand

02

Building the brand

Werkgeversmerk Strategie

De merkstrategie in employer branding richt zich op het vaststellen van doelen, zoals het aantrekken van talenten, verbeteren van het werkgeversimago en verhogen van de werknemersretentie. 

Werkgeversmerk Strategie

De merkstrategie in employer branding richt zich op het vaststellen van doelen, zoals het aantrekken van talenten, verbeteren van het werkgeversimago en verhogen van de werknemersretentie. 

Werkgeversmerk Strategie

De merkstrategie in employer branding richt zich op het vaststellen van doelen, zoals het aantrekken van talenten, verbeteren van het werkgeversimago en verhogen van de werknemersretentie. 

Werkgeversmerk propositie

De merkpositionering binnen employer branding houdt zich bezig met het identificeren van het unieke aanbod van de organisatie ten opzichte van andere werkgevers. Dit omvat het communiceren van de voordelen, cultuur en waarden die een werkgever onderscheidend maken. 

Werkgeversmerk propositie

De merkpositionering binnen employer branding houdt zich bezig met het identificeren van het unieke aanbod van de organisatie ten opzichte van andere werkgevers. Dit omvat het communiceren van de voordelen, cultuur en waarden die een werkgever onderscheidend maken. 

Werkgeversmerk propositie

De merkpositionering binnen employer branding houdt zich bezig met het identificeren van het unieke aanbod van de organisatie ten opzichte van andere werkgevers. Dit omvat het communiceren van de voordelen, cultuur en waarden die een werkgever onderscheidend maken. 

Vernieuwende inzichten

Bij Lemon Wave zetten we vernieuwende inzichten in om complexe problemen op prikkelende wijze bloot te leggen. We gebruiken creatieve denkwijzen om nieuwe perspectieven te ontdekken en impactvolle campagnes te creëren die resoneren met de doelgroep.

Vernieuwende inzichten

Bij Lemon Wave zetten we vernieuwende inzichten in om complexe problemen op prikkelende wijze bloot te leggen. We gebruiken creatieve denkwijzen om nieuwe perspectieven te ontdekken en impactvolle campagnes te creëren die resoneren met de doelgroep.

Vernieuwende inzichten

Bij Lemon Wave zetten we vernieuwende inzichten in om complexe problemen op prikkelende wijze bloot te leggen. We gebruiken creatieve denkwijzen om nieuwe perspectieven te ontdekken en impactvolle campagnes te creëren die resoneren met de doelgroep.

03

Our approach

03

Our approach

03

Way of working

03

Way of working

01

Squeeze session

Vanuit de bevindingen uit The Squeeze ontwikkelen we een duidelijke strategische richting voor jouw werkgeversmerk. We verdiepen ons in jouw organisatie, de doelen en ambities, en analyseren de arbeidsmarkt en de specifieke uitdagingen die je tegenkomt. Vervolgens helpen we je om jouw merkpositie te verfijnen door een merkpropositie te ontwikkelen die perfect aansluit bij je doelgroep en kernwaarden. Dit vormt de basis voor een krachtige strategie die jouw werkgeversmerk versterkt en zich onderscheidt in de markt, waardoor je echt opvalt als werkgever

01

Squeeze session

Vanuit de bevindingen uit The Squeeze ontwikkelen we een duidelijke strategische richting voor jouw werkgeversmerk. We verdiepen ons in jouw organisatie, de doelen en ambities, en analyseren de arbeidsmarkt en de specifieke uitdagingen die je tegenkomt. Vervolgens helpen we je om jouw merkpositie te verfijnen door een merkpropositie te ontwikkelen die perfect aansluit bij je doelgroep en kernwaarden. Dit vormt de basis voor een krachtige strategie die jouw werkgeversmerk versterkt en zich onderscheidt in de markt, waardoor je echt opvalt als werkgever

02

Insight & Strategy

Vanuit de bevindingen uit The Squeeze ontwikkelen we een duidelijke strategische richting voor jouw werkgeversmerk. We verdiepen ons in jouw organisatie, de doelen en ambities, en analyseren de arbeidsmarkt en de specifieke uitdagingen die je tegenkomt. Vervolgens helpen we je om jouw merkpositie te verfijnen door een merkpropositie te ontwikkelen die perfect aansluit bij je doelgroep en kernwaarden. Dit vormt de basis voor een krachtige strategie die jouw werkgeversmerk versterkt en zich onderscheidt in de markt, waardoor je echt opvalt als werkgever

02

Insight & Strategy

Vanuit de bevindingen uit The Squeeze ontwikkelen we een duidelijke strategische richting voor jouw werkgeversmerk. We verdiepen ons in jouw organisatie, de doelen en ambities, en analyseren de arbeidsmarkt en de specifieke uitdagingen die je tegenkomt. Vervolgens helpen we je om jouw merkpositie te verfijnen door een merkpropositie te ontwikkelen die perfect aansluit bij je doelgroep en kernwaarden. Dit vormt de basis voor een krachtige strategie die jouw werkgeversmerk versterkt en zich onderscheidt in de markt, waardoor je echt opvalt als werkgever

03

Comms strategy

Het creëren van gerichte content en communicatiekanalen die potentiele werknemers en huidige medewerkers bereiken, zoals carrièrewebsites, social media, nieuwsbrieven en recruitmentcampagnes.

03

Comms strategy

Het creëren van gerichte content en communicatiekanalen die potentiele werknemers en huidige medewerkers bereiken, zoals carrièrewebsites, social media, nieuwsbrieven en recruitmentcampagnes.

04

Employee Value Proposition

Het creëren van een overtuigende werknemer waarde propositie die de unieke voordelen en verwachtingen van medewerkers weergeeft en wat zij kunnen verwachten van de organisatie.

04

Employee Value Proposition

Het creëren van een overtuigende werknemer waarde propositie die de unieke voordelen en verwachtingen van medewerkers weergeeft en wat zij kunnen verwachten van de organisatie.

05

Recruitmentmarketing

Ontwikkelen van wervingscampagnes die de werkgever aantrekkelijk maken voor talenten.

05

Recruitmentmarketing

Ontwikkelen van wervingscampagnes die de werkgever aantrekkelijk maken voor talenten.

03

Our approach

Benieuwd hoe jouw organisatie een sterk werkgeversmerk wordt?

Benieuwd hoe we van jouw organisatie een merk maken?

Benieuwd hoe we van jouw organisatie een merk maken?

Let's create fresh
waves of marketing
together


+31630687397
info@lemonwave.nl

KVK 94691657 BTW NL005102692B10 LINKEDIN.com/timvberlo/

Lemon Wave 2025

Let's create fresh waves of marketing together



+31630687397
Info@lemonwave.nl

KVK 94691657
BTW NL005102692B10

Lemon Wave 2024

Let's create fresh
waves of marketing
together


+31630687397
info@lemonwave.nl

KVK 94691657 BTW NL005102692B10 LINKEDIN.com/timvberlo/

Lemon Wave 2025